Een treinreis om nooit meer te vergeten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu Een treinreis om nooit meer te vergeten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu

Een treinreis om nooit meer te vergeten

Blijf op de hoogte en volg Nicole

22 November 2016 | Thailand, Chiang Mai

Dinsdag 22 november dag 11 foto 952 tm 1041

Om half 9 worden we opgehaald om te gaan fietsen. Eerst een half uur met de truck. We zaten met z'n 6en achterin. Ma, Bea, Aniek, Gerda, Ad, ma en ik. Wat hebben we gelachen. Allemaal grapjes gemaakt over Ad zn harem en dat Astrid die binnen zat het allemaal maar niet mocht horen.

Van 9.15 tot 12.15 een hele mooie tocht gemaakt waarbij we zijn gestopt bij een tempel, rijst fabriekje, kinderopvang en houtsnijwerk plaatst. Wat waren die kinderen schattig. Een meisje gaf mij een high five en een box. Leuk om te zien dat zoiets als een box hier ook is. Na het fietsen heerlijk macaroni en spaghetti geluncht (ik alleen spaghetti)

Om 2 uur zijn we terug bij het hotel. Ma en ik zijn nog even naar Starbucks gegaan voor koffie en iets lekkers en om 3 uur zijn we terug.

Nog even wachten en om 4 uur gaan we naar de trein. We hebben de trein van 5 uur. Je kon in plaats van de nachttrein bij het boeken van de reis kiezen voor een vlucht naar Bangkok. Ik tegen ma; nee joh, das avontuur die trein! En een avontuur was het!

Het is krap, en van ellende hebben we maar heel veel gelachen. Aniek en Angelique zitten naast ons. Die vinden het zo te merken nog leuker dan wij vinden, not! haha.

Beetje gelezen en gekletst en om 9uur werden de bedden klaar gemaakt door het personeel. Ik lig boven. Erg licht en heel koud door de airco die fijn hard blaast. Ik heb een film voor de helft gekeken en om half 11 proberen te slapen. Ben een paar keer wakker geworden omdat het zo koud was. Zelfs met broek, trui, sokken aan en mijn sarong om mijn nek. Bbrrr.