Natuur en hoogste punt van Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu Natuur en hoogste punt van Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu

Natuur en hoogste punt van Thailand

Blijf op de hoogte en volg Nicole

21 November 2016 | Thailand, Chiang Mai

Maandag 21 november dag 10 foto 852 tm 951

Vandaag een vrije dag of een optionele excursie naar een park met een waterval. Waterval natuurlijk! Rond 8 uur opgehaald. Onderweg een stop gemaakt voor koffie en toen door. We beginnen rond 10 uur met de wandeling met de locale gidsen / bewoners van het bos. Hele mooie watervallen en een mooie wandeling door een mooi gebied gemaakt. Toen we een keer even stil stonden, lande er zo een vlinder op m’n voet, zo schattig!

Tegen lunchtijd weer in het busje en op naar de lunch hal. Het eten stond al klaar en was koud. Ik begin nu de rijst ook wel een beetje zat te worden. Het eten is nog steeds wel lekker, alleen veel, heel veel rijst.

Na de lunch zijn we omhoog gereden naar het hoogste punt van Thailand. Onderweg naar beneden nog een fotostop gemaakt en daarna bij nog een waterval gestopt. Eén stukje was een beetje een klim en ik viel bijna maar Frits ving me op :) Rond 5 uur zijn we weer terug bij het

Even opfrissen en om half 8 gaan we met z’n allen naar het afscheid diner. Floris gaf aan dat het 2 minuten lopen zou zijn maar we worden toch opgehaald door trucks waar je met z'n 8en ongeveer in kan achterin. Eerst vonden we het maar raar, maar het was toch meer als 2 minuten lopen, haha. Het was een klein restaurant en al snel merken we dat er een tafel van 6 is dus wij, Ad, Astrid en de rest pikken snel die tafel in hihi. Weer gelachen en heerlijk gegeten. Klein hapje vooral, soep, kip met rijst, boontjes, gevuld ei en een bolletje chocolade ijs na.

Na het eten zijn we nog even naar de avond markt geweest maar het was zo druk dat we eigenlijk snel geen zin meer hadden. Het was ook al laat dus lekker terug naar het hotel.