Alweer een stuk verder - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu Alweer een stuk verder - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu

Alweer een stuk verder

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

04 Mei 2007 | Australië, Sydney

Ik ben alweer in Sydney (4 mei). T gaat erg snel nu hoor! Best wel slecht geslapen, maar dat zal de jetlag wel zijn. De tour in Hong Kong was dus erg leuk, duurde een uurtje of 5. Daarna heb ik heerlijk bij de Mac gegeten, haha. 's Ochtends was het niet zo druk in HK, maar 's avonds toen ik ging eten was t niet normaal. Net een stel mieren die door elkaar lopen. Ook de lucht is heeeel erg vies, niet normaal! Maar goed, t was wel leuk. In mn hotel kamer heb ik nog een beetje gelezen en ben toen maar gaan slapen. (12 uur ofzo) helaas werd ik om 2 uur alweer wakker, en kon ik niet meer slapen. Dan maar weer een beetje lezen. Om 5 uur eruit, en om 6 uur werd ik opgehaald en naar t vliegveld gebracht. De vlucht naar Sydney was ook erg goed, alleen had ik nu MAAR 2 stoelen voor mezelf, hehe. Zoals jullie zien heb ik bij mijn vorige berichtje wat foto's geplaatst. Ik heb er wel meer gemaakt, maar kan ze er nou eenmaal niet allemaal opzetten. Morgen ochtend begint mn rondreis!!! Als het goed is word ik om 08.00 opgehaald. Das 12 uur 's nachts bij jullie. ;-) Als ik foto's van Aus heb zet ik ze er op!

  • 04 Mei 2007 - 13:07

    Peter:

    Helemaal vergeten om mijn jetlag slaappillen aan je mee te geven! ;) Ben benieuwd hoe de rondreis gaat worden, erg leuk denk ik!!

    Liefs,
    Peter

  • 04 Mei 2007 - 14:04

    Si:

    Hong Kong poei!
    Ik heb van meerdere mensen gehoord / gelezen dat het er naar poep stinkt, haha..!
    Gelukkig hoefde je er niet te lang te blijven.

    "Maar" twee stoelen voor jezelf? Puh!

    Ik ga nu meteen even de foto's checken! :)

  • 04 Mei 2007 - 14:06

    Si Weer:

    Coole foto's! Je hebt toch wel redelijk wat foto ruimte, of niet?
    Als je tekort komt moet je 't maar even zeggen, dan misbruik ik Simon's creditcard gewoon, haha
    (Je krijgt trouwens de groeten van hem)

    Veel plezier, Stuiver!
    xxxxxxx!!!!!

  • 04 Mei 2007 - 16:48

    Remke:

    hey Nicole,

    mooi dat de vluchten zo goed zijn gegaan en meteen al leuke uitstapjes zo te lezen/zien! veel plezier in Down Under!

    groetjes Remke

  • 05 Mei 2007 - 08:02

    Roos :

    Wat fijn dat je er bent! Lekker dat je zo'n goede reis hebt gehad! Gek hoor, ben je zo dicht bij Michiel, zie je hem pas over een maand. Geniet van je rondreis!

  • 05 Mei 2007 - 12:18

    Mam:

    Hoi, meissie, so far so good,zullen we maar zeggen. Nu de rest nog. Veel plezier ,ga lekker genieten en proberen zo veel mogelijk in je op te nemen.
    Dikke knuffel van je vader en moeder.
    Love You. XXXXXXXXX

  • 05 Mei 2007 - 17:25

    Leonie:

    Hey meisje!!
    ben blij te horen dat het allemaal zo goed met je gaat!!
    Mis je stiekem wel een beetje hoor!
    die foto's zijn trouwens echt heel gaaf!! wat een ervaring!!
    Nou mop hou je taai en hoor snel weer van je!

    Dikke kus

  • 05 Mei 2007 - 17:34

    Linda:

    he lieverd
    nou fijn dat je reis zo goed verlopen is!! ga maar lekker genieten van alles maar dat gaat zeker wel goekomen denk ik zo! hier gaat ook alles prima hoor je katten en ik zijn al een beetje vrienden aan het worden geloof ik..nou vooal veel van je laten horen en veel fotos plaatsen

    veel plezier dikke kus

  • 05 Mei 2007 - 17:41

    Joselindejellenoel:

    Hoi Nicole, voor het eerst gekeken en gelezen, erg leuk allemaal, je doet het volgens ons kei goed. we gaan je volgen en af en toe schrijven, hou je haaks en geniet van alle indrukken.
    ps.stoere foto's vooral van hongkong, geeft mij vooral een deja vu,was er nml ook al eens.tof om weer te zien
    groet Noel en de rest.

  • 06 Mei 2007 - 11:43

    Gimeno:

    Beetje laat maareh, have a nice holiday ;)

  • 06 Mei 2007 - 17:10

    Mayo:

    Heee meissie, de 1ste foto's...wacht in spanning af op de volgende foto's en je volgende spannende verhaal....Have fun xxjes

  • 19 Mei 2007 - 17:24

    Emmy:

    hoi nicole

    leuk dat alles zo goed met je gaat,trouwens hele mooie foto's hoor,iedere keer kijk ik wel even of er wat nieuws bij staat,heel veel plezier

    groetjes van emmy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Australie

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Weer thuis

14 Juni 2007

Foto's!

13 Juni 2007

Toch weer reizen

09 Juni 2007

Darwin

30 Mei 2007

Veel gedaan & Afscheid
Nicole

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 181075

Voorgaande reizen:

12 November 2016 - 26 November 2016

Thailand 2016

17 Maart 2015 - 03 April 2015

Borneo - Maleisie 2015

24 September 2013 - 24 September 2014

Sri Lanka 2013

10 Maart 2012 - 24 Maart 2012

Maleisie 2012

29 Maart 2011 - 11 April 2011

Costa Rica

10 December 2009 - 08 Januari 2010

Indonesie 2009-2010

15 Oktober 2008 - 27 Oktober 2008

Tanzania 2008

02 Mei 2007 - 15 Juni 2007

Australie

Landen bezocht: