Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu Darwin - Reisverslag uit Darwin, Australië van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu

Darwin

Door: Nicole

Blijf op de hoogte en volg Nicole

09 Juni 2007 | Australië, Darwin

We zijn gebleven bij woensdag 30 mei. De rondreis was teneinde. Woensdag avond is Katie als 1e van onze groep weggegaan, nadat we bij hotel The Vic waren uitgeweest om nog wat te drinken en te dansen. Was best raar, ik heb toch een maand met haar gereisd en heel veel lol met haar beleefd! Maar we hebben en houden contact dus dat is wel leuk!.

Donderdag 31 mei heb ik uitslapen! Tenminste tot iets voor 9en want tot dan is er nog gratis ontbijt. Je kunt gewoon beneden bij de receptie wat brood en jam halen. Mooi meegenomen! Lekker gechilled en 's avonds naar de Mindil markets hier in Darwin. Wij dachten, dat lopen we "ff". Na een stevige wandeling van zeker 3 kwartier waren we er. Je kon emu-worsten eten, krokodil etc etc. Er was ook een kraampje met poffertjes!! 3 keer raden wat Nicole heeft gegeten. Juist, de poffertjes! ;-) 's Avonds nog gezellig wat gedronken met zn allen. Garry onze chauffeur was er ook nog even en die heeft ons maar even op een rondje bier getrakteerd! Erg aardig! Gezellige avond gehad. Toen moesten we afscheid nemen van Vic, Jake en Matt. Die vliegen morgen naar Thailand. Met hen heb ik maar 11 dagen gereisd dus was het niet zo raar om afscheid te nemen. Het waren echt 3 aparte maar gezellige Engelse jongens!

Vrijdag 1 juni heb ik lekker bij het zwembad gehangen en 's avonds uit geweest naar Chennenigans en Throb (homo bar) met de jongens van mn tour. Aangezien Lena nooit uitgaat was ik nu het enigste meisje! Maar dat was niet erg hoor. Ik had 9 jongens die over me waakte! haha. Erg leuke avond gehad. Veel gelachen ook (met name over de travo's!)En ook vandaag weer afscheid nemen. Nu van James en Andrew. Ook zij gaan naar Thailand. Met James en Andy heb ik wel weer een maand gereisd en ik heb ontzettend veel met ze gelachen!

Zaterdag 2 juni niet veel gedaan, lekker bij het zwembad gehangen zoals het hoort op vakantie. 's avonds weer naar Throb geweest en kennisgemaakt met de plaatstelijke landmacht. De basis hier is de grootste basis van heel Australie en de Airforce zit er ook bij. Zo leer je nog eens wat ;-). Weer erg gelachen.

Zondag 3 juni heb ik een beetje een erg luie dag gehad. T was erg laat geworden gister dus vandaag een beetje bij geslapen. Lekker met Anne en Michiel gegeten en weer met de laatste mensen van mn tour afgesproken. Vanavond is het de laatste avond van Michael, die gaat morgen weer naar huis. Ik moet wel zeggen dat het afscheid nemen steeds makkelijker gaat, ook al blijft het niet leuk.

Maandag 4 juni ben ik met Lena naar het grote shopping center geweest met de bus. Echt een onwijs groot shopping center! Niet normaal!!. Heel veel leuke (kleding) winkels, en ik kan wel zeggen dat het moeilijk wordt om mn rugzak dicht te krijgen.. Ook nog mn haar laten knippen door een kapster die in training was. (ik weet nog hoe moeilijk het was om modellen te krijgen dus heb ik mijn haar maar opgeofferd). 1 tip.. Als je je haar niet kort wilt hebben, moet je het niet hier laten knippen. Ik wilde er ongeveer 1 a 2 centimeter vanaf en dat zijn er ruim 5 a 7 geworden. Maar ach.. Mn haar is nog steeds lang. 's Avonds weer met de tour jongens afgesproken om wat te drinken.

Ik schrijf een andere keer weer verder over de andere dagen want ik ga weer ff stoppen!

  • 09 Juni 2007 - 10:52

    Leonie:

    Hey meis,
    Vond het echt super om je van de week even aan de telefoon te hebben! Mis je wel echt onwijs hoor!!
    ben blij om te lezen dat je het nog steeds zo goed naar je zin hebt.. en die poffertjes.. tja typisch jou

    kus

  • 09 Juni 2007 - 14:18

    Remke:

    hey nicole!
    erg leuk om je verhalen te lezen en geniet nog maar lekker, maar dat gaat goed zo te zien/lezen :)

  • 10 Juni 2007 - 07:44

    Anneke:

    Hoi Nicole,
    Dat lekker luieren heeft toch wel wat na die drukke maand.Was wel verrast door je telefoontje en vondhet dus ook heel leuk.Je kan natuurlijk altijd wat oude spullen weg doen uit je rugzak of je hangt er een rugzakje aan.Ik hoop dat je nog veel plezier zal hebben en lees de berichten wel weer.

    Gr Anneke

  • 10 Juni 2007 - 09:39

    Krystle:

    Hoi!

    Leuk om je verhalen te lezen :-). Nog bedankt voor je kaartje trouwens. Ja het schiet nu wel erg op al he?
    Liefs

  • 11 Juni 2007 - 04:55

    Si:

    Wij hebben je kaartje ook gehad, nog bedankt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Darwin

Australie

Recente Reisverslagen:

18 Juni 2007

Weer thuis

14 Juni 2007

Foto's!

13 Juni 2007

Toch weer reizen

09 Juni 2007

Darwin

30 Mei 2007

Veel gedaan & Afscheid
Nicole

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 181008

Voorgaande reizen:

12 November 2016 - 26 November 2016

Thailand 2016

17 Maart 2015 - 03 April 2015

Borneo - Maleisie 2015

24 September 2013 - 24 September 2014

Sri Lanka 2013

10 Maart 2012 - 24 Maart 2012

Maleisie 2012

29 Maart 2011 - 11 April 2011

Costa Rica

10 December 2009 - 08 Januari 2010

Indonesie 2009-2010

15 Oktober 2008 - 27 Oktober 2008

Tanzania 2008

02 Mei 2007 - 15 Juni 2007

Australie

Landen bezocht: