Haasten en wachten.... En dat op 1 dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu Haasten en wachten.... En dat op 1 dag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu

Haasten en wachten.... En dat op 1 dag

Blijf op de hoogte en volg Nicole

23 November 2016 | Thailand, Bangkok

Woensdag 23 november dag 12

Ik werd om kwart voor 5 wakker door gekletst, ik dacht dat we om 5 uur gewerkt zouden worden?! Moeten we ineens om 5 uur van trein. Snel aangekleed en spullen bij elkaar gepakt. Floris zegt wel drie keer dat we dichterbij de uitgang moeten gaan staan. Maar er zijn nog meer mensen en dichterbij gaat echt niet lukken hoor. Ppfff

We krijgen om 6 uur het ontbijt in een nabij gelegen hotel. Even wachten dus. Ontbijt was verder goed. Na het ontbijt hebben we afscheid genomen van Floris.

Toen weer door naar het hotel waar we half 11 hotel aankomen. Nog niet alle kamers zijn klaar. En wie krijgt er weer als laatste de sleutel? Juist, wij. Al die tijd in de lobby zitten wachten. Op t laatst toch maar alvast even bij het zwembad gaan zitten en tussendoor geluncht bij hotel. We hadden wel alvast ons kamernummer gekregen dus dat hebben wij opgegeven bij het restaurant. Bleek dat het nog niet helemaal gesynchroniseerd was dus ze dachten dat wij zomaar een nummer hadden opgegeven en geen gast waren, oeps.. Alles uitgelegd en toen was het prima :-)

Om 2 uur krijgen we eindelijk de sleutel en kunnen we ons omkleden en lekker naar het zwembad.

’s Avonds zijn we uit eten geweest bij een Nederlands tentje. Net op tijd, na ons werd het snel druk! Ik had tomaten soep en pizza. Was wel oké. Na het eten weer terug naar het hotel. We zijn allebei best moe van de treinreis. Ik heb nog even een film gekeken en ben toen lekker gaan slapen.

Hotel: Chaam Beach resort
Aantal nachten: 3