Knuffelen met olifanten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu Knuffelen met olifanten - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu

Knuffelen met olifanten

Blijf op de hoogte en volg Nicole

20 November 2016 | Thailand, Chiang Mai

Dag 9 Zondag 20 November dag 9 foto's 645 tot en met 851

Vandaag worden we om half 8 opgehaald om naar het Elephant Nature Park te gaan. In totaal zijn we met z'n 15en. Ad, Astrid, Melissa, Justen, Angelique, Aniek, Ellen, Ma, ik, Nicoline, Edwin, Gerda, Bea, Johan, Jan. Het is ongeveer 1,5 uur rijden. Vlak voor het park is er ook een olifanten kamp. Daar kan je nog op een olifant rijden, echt zielig. We kregen uitleg over het park van onze gids Zaa (jongen). Daarna naar de olifanten.

We mogen eerst vanaf het platform watermeloen geven, zo leuk. Daarna bij een andere olifant geweest, waar we mee hebben geknuffeld.

De volgende olifant mochten we niet knuffelen. Sommige zijn een beetje humeurig en hebben daar gewoon geen zin in.

Er liepen ook kleine olifanten rond, zo schattig. Nog met een andere olifant geknuffeld en daarna met zn allen geluncht. Na de lunch mochten we een olifant nat gooien in de rivier. Zo leuk! Ook mochten we zelf nog even rond lopen. Ze hebben hier ook (400!) honden en ook een hoop katten. Zo mooi om te zien allemaal. Rond 2en gingen we weer terug en rond half 4 waren we terug bij het hotel.

Even een half uur bij het zwembad gelegen, daarna gedoucht en naar de stad. Even over een plein van de avond markt gelopen maar ze waren nog aan het opbouwen. Dan maar naar het restaurant. Al gauw komen we Astrid enz tegen, dus was al snel besloten om gezellig met z'n 6en te eten. Ik heb een heerlijke biefstuk op bij het restaurant Red Lion.

Na het eten eerst nog even met z'n 6en de markt over maar na een kwartier ofzo gingen ma en ik samen verder. Iedereen wil toch wat anders zien of voor wat anders kijken. We hebben leuke souvenirs gekocht en zijn toen weer terug gegaan naar het hotel