Een gezellig begin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu Een gezellig begin - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Nicole Dijk - WaarBenJij.nu

Een gezellig begin

Blijf op de hoogte en volg Nicole

13 November 2016 | Thailand, Bangkok

DAG 2 – 13 november

Foto’s 1 tot en met 64

We rijden eerst naar het hotel om de koffers af te geven. We kunnen nog niet naar de kamer want de kamers zijn nog niet klaar. Wel moeilijk doen om je paspoort in te leveren en spullen herschikken. Ppfff. Ohja, dit is een reis, geen vakantie :-)

Om de hoek zit een 7 Eleven, dus daar maar wat te drinken gekocht. Daarna hebben we een boottochtje over de Chao Praya rivier gemaakt en kregen we brood om de vissen te voeren. We zijn ook nog bij een tempel geweest die eeuwig in de steigers staat, de Wat Arun.

We hebben geluncht bij de Water grill. Er waren een paar gerechtjes voor ons gemaakt. Ma en ik zaten tegenover Angelique en Aniek. Ook moeder en dochter. En Angelique heeft ook een dochter Simone. Heel toevallig, hihi. Het klikt ook goed. Het is sowieso een leuke groep. Lekker spontaan iedereen. Het eten was verder lekker.

Na de lunch zijn we de terug gegaan naar het hotel en konden we eindelijk naar de kamer. We hebben zo’n 1,5 uur even lekker geslapen en om 17.00 moesten we weer beneden zijn. De reisleider, Floris vertelt wat over de volgende dag en legt uit waarom er ook een Thaise gids, Ford mee is. Op sommige plekken mag alleen een lokale gids gidsen, vandaar.

Om 18.00 vertrekken we weer naar een boot, dit keer om te dineren. Angelique en Anneke komen gezellig bij ons zitten. Ook Floris komt bij ons zitten. Lekker gegeten en een gezellige avond. We waren rond 9 uur weer terug bij het hotel. Nog even gelezen en rond 22.45 gaan slapen.

Hotel: Hotel Ibis Riverside
Kamernummer 213